بین مطالب وب سایت جستجو کنید

مرجع تخصصی بازی کانتر استریک در ایران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
M.rasoulian
11:56
یک شنبه 29 آذر 1394

 

پلاگین جدید و جذاب Players Drop Money برای صاحبان سرور و کسایی که قصد زدن سرور دارند (البته کسانی که به remote دسترسی دارند و می توانند فایل های سرور را دستکاری کنند) شما با استفاده از این پلاگین قادر خواهید بود بعد از کشتن بازیکنان پول هایی که داشته اند را بردارید و به پول خود بیافزایید!

این پلاگین یکی از جذاب ترین پلاگین ها برای جذب بازیکن می باشد (چون بازیکن  از اینکه بتونه به جز پولی که بعد از اتمام هر روند (Round) گیرش میاد پول دیگه ای هم بگیره خیلی خوشش میاد و بنابراین همیشه سرور شما Full است. 

 

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 2765
موضوعات مرتبط: متفرقه , پلاگین , ,
M.rasoulian
11:24
یک شنبه 29 آذر 1394

 

بانی جامپ (Bunny Jump) ، نوع خاصی از پرش است که فرد به صورت پی در پی آن را انجام می دهد.انجام این پرش تمرین زیادی میخواهد اما با استفاده از این نرم افزار کار برای شما آسان میشود. این نرم افزار و پرش در بازی به شما کمک میکند تا از تیررس افرادی که شما را هدف گرفته اند بگریزید.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 5538
موضوعات مرتبط: چیت , Other , ,
M.rasoulian
19:39
شنبه 28 آذر 1394

 

با استفاده از این ترفند میتونید کلیدهای موستون یا یکی از کلیدهای کیبوردتون رو تنظیم کنید که با فشاردادنش اسلحه به دست چپ یا راست منتقل بشه.

تعداد بازدید از این مطلب: 39844
M.rasoulian
18:31
شنبه 28 آذر 1394

 

با استفاده از Beepa Fraps 3.5.99.15618 Retail میتوانید از صحنه های بازی های کامپیوتری به خصوص بازی کانتر استریک فیلم یا عکس بگیرید البته با کیفیتی عالی!! توانایی های این نرم افزار به این مورد ختم نمیشود بلکه شما از محیط ویندوز هم میتوانید عکس یا فیلم بگیرید و… Fraps برنامه ای کاربردی برای ضبط ویدئو و تصاویر و نمایش Frame Rate در حین بازیست. 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 2768
M.rasoulian
17:57
شنبه 28 آذر 1394

 

TeamSpeak 3 v3.0.21.0یکی دیگر از نرم افزارهای برقراری یک ارتباط اینترنتی است که داشتن یک مکالمه صوتی با کیفیت بالا را برای شما تضمین خواهد نمود. توابعی که این نرم افزار برای برقراری ارتباط صوتی از آن ها استفاده می کند بسیار قدرتمند بوده و استریم های صوتی شما را در کیفیت بالایی انتقال می دهند. TeamSpeak Client را می توان به عنوان یک نرم افزار کامل، حرفه ای و بسیار کاربردی برای کسانی که می خواهند به صورت دو نفره و یا حالت گروهی در بازی های اینترنتی شرکت کنند و یا کنفرانس های کاری و مشورتی برقرار کنند، نام برد. اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا بر روی کانال خود مدیریت داشته باشید . با دوستان خود تبادل نظر کرده و از نظر آن ها در مورد پروژه کاری تان مطلع شوید . این نرم افزار دارای ویژگی های بسیار قابل توجهی است که باعث می شود شما در هنگام استفاده از نرم افزار و گفتگو با هم تیمی هایتان لذت یک گفتگوی دوستانه را تجربه کنید. گستره پشتیبانی این نرم افزار از ویندوزها باعث شده است که بسیاری از کاربران بتوانند از این نرم افزار استفاده کنند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 2576
M.rasoulian
17:37
شنبه 28 آذر 1394

 

یکی از بهتربن اسپری های بازی کانتر اسپری نردبان هست که با استفاده از اون میتونید افراد رو گول بزنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنبد.

تعداد بازدید از این مطلب: 2778
موضوعات مرتبط: اسکین , Spray , ,

دوست دارین بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بدم ؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود